5
Kontakt salgsrepresentant
Kontaktforespørsel

About you:

* Må fylles ut
2. oktober, 2017 07:44 CET

"Månedens medarbeider" for september: Barbro Garen, salg Nord, avdeling Ørsta

Barbro Garen, Area Manager for salgskontoret på Ørsta, vinner prisen for «Månedens medarbeider» i september. Vi sender våre varmeste gratulasjoner til Barbro!

Hvordan føles det å motta utmerkelsen «månedens medarbeider»?

«Jeg blir litt ydmyk og det var veldig overraskende, men når det har fått sunket inn oppleves det veldig hyggelig. En tillitserklæring. Veldig kjekt å bli lagt merke til og at jeg gjør noen ting som er viktige og riktig også for andre.»

I begrunnelsen ba vi om grunnlaget for nominasjonen og den er:

«Barbro står på hele tiden og er veldig dyktig på kontinuerlig oppfølging av kunden og har kunden i fokus. Hun er meget positivt innstilt til, og bidrar aktivt i, utviklingen av selskapet mot Ett Tibnor.»

Hva er tenker du når du hører dette?

«Jeg er glad for at noen ser at vi jobber hardt for kundene våre. Det er de som betaler lønnen vår så det skulle jo bare mangler. Jeg er opptatt av at det skal være enkelt for kunden å bruke oss. Vi bør være den første de tenker på å ringe til når de skal plassere en ordre. Jeg brenner for et samlet selskap «ett Tibnor» og digitalisering er noe av det viktigste vi må henge med på. Det er verktøyet vårt og det er fremtiden. Jeg lærte en gang at utviklingen de neste 10 årene tilsvarer de siste 100 års utvikling. Vi har mye nytt og spennende å se frem til.»

Fortell litt om din historie i Tibnor. Når startet du, og har du hatt andre stillinger i selskapet?

«Jeg startet i 2006 som salgsrepresentant. Jeg kunne ingen ting om stål, men fikk god opplæring og kom inn i et veldig godt arbeidermiljø ved avdelingen i Ørsta og selskapet for øvrig. Alle spørsmål var velkomne noe som gav meg trygghet til å komme videre. Jeg har alltid ønsket meg 3 år fremover i tid og jobber hele tiden med utvikling. For 2-3 år siden fikk jeg mulighet til å gå inn i stilling som Area Manager ved vårt salgskontor i Ørsta – og det har jeg ikke angret på. Det er en stilling som byr på mange spennende utfordringer og gir rom for utvikling.

Du får utmerkelsen for at du utgjør en forskjell og tilfører verdi til kunden – kan du gi noen god eksempler på hva det betyr i din jobb?

«Jeg opplever at det er lett å følge opp kunden når jeg viser nysgjerrighet og interesse for deres virksomhet. Vi har gode rammer, gode verktøy og et godt team som kan svare på forespørsler og andre spørsmål fra kundene og da når vi frem. Vi er riktig plassert på Sunnmøre, midt blant kundene våre, det er derfor lett for oss å besøke dem og sette oss inn i deres situasjon.»