4. april, 2018 08:27 CET

Utmerkelsen som «Månedens medarbeider» går til Kim Wärn i Eskilstuna, Sverige

Kim Wärn, materialkoordinator i Eskilstuna, Sverige, får utmerkelsen som "Månedens medarbeider" i mars på Tibnor.

Hvordan føles det å få utmerkelsen som "Månedens medarbeider"?
"Jeg fikk jo hakeslepp da jeg fikk høre det. Men det er klart man blir glad, det er alltid morsomt at noen setter pris på jobben man gjør."

Begrunnelsen for utmerkelsen høres virkelig fin ut!
"Kim stiller alltid opp og hjelper til. Han har full kontroll på lageret, er alltid tilgjengelig og svarer på spørsmål til og med når han er hjemme. Ettersom Kim gir raske og tydelige svar, kan selgeren også raskt gi beskjeden videre til kunden. En ekte stjerne!"

Hva tenker du når du hører dette?
"For meg er det en selvfølge å hjelpe til selv om jeg rødmer litt av alle de flotte ordene. Personen/personene som jeg hjalp denne gangen har sikkert hjulpet meg eller noen andre mange ganger. Teamarbeid handler jo om å ta vare på hverandre."

Fortell om jobben din: hvilke oppgaver og ansvar har du?
"Jeg må jo si at jeg er ganske ny i stillingen som materialkoordinator i Eskilstuna. Man kan vel også si at jeg ikke er helt varm i trøya ennå. Stillingen i seg selv er jo ganske omfattende, men jeg jobber mye med returer, fakturaer og innkjøp av diverse kontormateriell. Jeg hjelper også til med materialspørsmål og andre problemer som kan oppstå i løpet av en arbeidsdag."

Hva betyr det for deg å utgjøre en forskjell – hva gjør du som påvirker kunden?
"Jeg prøver bare å gjøre jobben enklere for andre og hjelpe til der det trengs. Jeg gjør mitt beste for at kunden får sine produkter til rett tid med riktig kvalitet."

Finnes det noe kundene ikke kjenner til som Tibnor kan gjøre for dem?
"Dessverre vet jeg lite om spesialiteter og styrker hos andre Tibnor-anlegg. Men jeg kan si følgende om Tibnor. Gi oss en utfordring og vi finner en løsning. Det meste handler om planlegging og samarbeid."

Varme gratulasjoner, Kim!