7. mai, 2018 16:28 CET

«Månedens medarbeider» for april: Torild Ødegaard i Norge

Torild Ødegaard, salgssjef i region vest, får utmerkelsen som "Månedens medarbeider" for april i Tibnor.

Hvordan føles det å få utmerkelsen som "Månedens medarbeider"?
"Veldig kjekt med en sånn tillitserklæring. Overrasket, men selvfølgelig beæret".

Begrunnelse for utmerkelsen høres virkelig bra ut!

"Torild er offensiv i alle situasjoner og alltid positiv til å utfordre "sånn har vi alltid gjort det". Sprer mye energi både internt og overfor kundene. Torild tar alle utfordringer på strak arm. Sitter med kundeansvar for noen av Tibnor Norge sine største kunder. Pågående på en fin måte og tar aldri et nei for et nei."

Hva tenker du når du hører dette?
"Tusen takk for positiv tilbakemelding. Jeg trives utrolig godt i selskapet sammen med mine kollegaer. Jeg er imponert over hvordan vi sammen har vært løsningsorienterte i en tid med mange og store forandringer. Å bruke ressursene i firmaet riktig er både viktig for firmaet og hver enkelt av oss. Veldig spennende tid som gir meg motivasjon i hverdagen. Nå bør jeg absolutt leve opp til denne utmerkelsen og gjøre meg fortjent til den så da er det bare å gire opp ytterligere."

Fortell om jobben din: hvilke oppgaver og ansvar har du?
"I min stilling som salgssjef for region vest rapporterer jeg til regionsjef Svein Sture. Jeg har ansvar for å følge opp kundene sammen med mitt team i regionen. Fokuset vårt er å opprettholde og utvikle eksisterende kundeforhold og skape nye kunderelasjoner."

Hva betyr det for deg å utgjøre en forskjell – hva gjør du som påvirker kunden?
"Hovedfokus for oss er å ha rask responstid og høy leveringspresisjon som grunnlag for å oppnå tillit hos kunden. Tett samarbeid på avdelingen og rett bruk av ressurser danner et godt grunnlag for at vi leverer gode løsninger til kunden."

Finnes det noe kundene ikke kjenner til som Tibnor kan gjøre for dem?
"Vi jobber aktivt med å implementere Tibnors Webshop hos våre kunder".

Vi gratulerer Torild med prisen!