4. juli, 2018 10:58 CET

Månedens medarbeider for juni: Patrik Bjelovuk i Köping, Sverige

Patrik Bjelovuk, som jobber som produktspesialist innen stålkonstruksjoner får utmerkelsen som «Månedens medarbeider». Vi gratulerer Patrik med prisen!

Hvordan føles det å få utmerkelsen som "Månedens medarbeider"?
"Overraskende."

Begrunnelse for utmerkelsen høres virkelig bra ut!
"Alltid hjelpsom og løser problemer på best mulig måte. Patrik har kompetanse innen bygg og EN 1090 som han formidler på en pedagogisk måte tilpasset dem han har foran seg, selger eller konstruktør spiller ingen rolle. Patrik har hjulpet med løsninger rent byggeteknisk og med bra logistikkløsninger for kunden. Har sosialkompetanse utover det vanlige."

Hva tenker du når du hører dette?
"Smigrende."

Fortell om jobben din: hvilke oppgaver og ansvar har du?
"Etter omorganiseringen jobber jeg som en rendyrket spesialist, uten kundeansvar. Store deler av tiden går med til å lese meg opp på ulike standarder og å tolke disse rett. Mitt ansvarsområde er innen ståltommer og handelsstål og mye tid går med til internopplæring."

Hva betyr det for deg å utgjøre en forskjell – hva gjør du som påvirker kunden?
"Jeg som individ utgjør ingen forskjell, det er vi alle som gruppe som utgjør forskjellen. Sammen skaper vi merverdi."

Finnes det noe kundene ikke kjenner til som Tibnor kan gjøre for dem?
"Det finnes hele spekteret fra kunder som har kontroll på alt vi gjør til dem som ikke handler fra oss. Vi må nå ut og vi gjør mange aktiviteter for å nå ut: messer, opplæring med eksterne i tillegg til at vi lever i sosiale medier."