3. desember, 2018 08:08 CET

Månedens medarbeider for november: Lisa Flormaelen fra Sverige

Lisa Flormaelen, Tibnor

 

Hvordan føles det å få utmerkelsen "Månedens medarbeider"?

«Jeg kjenner med glad og beæret!»

Begrunnelsen for utmerkelsen høres virkelig fin ut: 

«Alltid hjelpsom. Hun gjør et fantastisk arbeid med logistikk og transport til Norge. Sørger for at kunder får sine varer til avtalt tid, og gir alltid tilbakemeldinger uansett problemstillinger slik at vi får informert våre kunder. Uvurderlig støtte for oss i Norge!»

Hva tenker du når du hører dette?

«Det er gøy å få positive tilbakemeldinger. Jeg forsøker alltid å gjøre mitt beste for å hjelpe mine kolleger og våre kunder. Det gjør at jeg kan gå hjem fra jobb og være fornøyd med arbeidsdagen.»

Fortell om jobben din: hvilke oppgaver og ansvar har du?

«Jeg jobber som en i et team på tre transportplanleggere hos Tibnor i Eskilstuna. Vi ser i hovedsak til at det kommer lastebiler og laster det godset som er produsert. Det innebærer også mye jobb med problemløsing. Jeg jobber også som superbruker innenfor området transport. Det innebærer utredninger, utvikling og vedlikehold av grunnleggende data, som for eksempel ruteoppsett.»

Hva betyr det for deg å utgjør en forskjell – hva gjør du som påvirker kunden? 

«I løpet av mine år i Tibnor har jeg skaffet meg mye bred og god kunnskap innen mange områder. Dette er nyttig for at jeg sammen med mine kolleger skal kunne løse problemer som oppstår på best mulig måte og gi kunden best mulig service.»

Finnes det noe kundene ikke kjenner til som Tibnor kan gjøre for dem?

«Det finnes helt sikkert en del som kundene ikke vet at vi kan gjøre for dem. Det er viktig at vi er synlige f.eks. på LinkedIn og Elmia-messen for at vi skal nå frem til våre gamle og nye kunder med informasjon om hva Tibnor kan gi kunden av merverdi. Dels når det gjelder produkter, og våre prosesser.»