24. april, 2019 08:49 CET

Tibnor lanserer ny kundeportal for å forbedre den digitale kundeopplevelsen

En av hjørnestenene i Tibnor sitt arbeide med digitalisering er å forbedre kundeopplevelsen gjennom e-handel og andre digitale selvbetjeningstjenester. I over ti år har Tibnors webshop vært et naturlig hjelpemiddel for kundene, men med nye krav fra markedet vil Tibnor forbedre kundeopplevelsen gjennom hele kjøpsprosessen og lanserer nå en helt ny kundeportal.

- Dette er et både spennende og viktig arbeid. Vi må utvikle oss for å være konkurransedyktige når mer og mer av interaksjonen med kundene foregår digitalt. Vi vil forbedre kundeopplevelsen gjennom hele kjøpsprosessen, ikke bare ordreleggingen, men også både i forkant og etterkant av kjøpet, sier Jonathan Nejman, VP Head of Business Development and Digital Transformation i Tibnor.

- Den nye kundeportalen er en digital kommunikasjonskanal for Tibnor sine kunder. Det skal være enkelt å handle hos Tibnor og med den nye kundeportalen vil kundene selv ha mulighet til enkelt å legge inn bestillinger og beregne tilbud samt få oversikt over ordrestatus, historikk og annen relevant dokumentasjon.

Den nye kundeportalen har et moderne brukergrensesnitt og er tilpasset PC, mobiltelefon og nettbrett. Vi har fokus på brukervennlighet. Portalen muliggjør en bedre og mer intuitiv brukeropplevelse og det er betydelig enklere å søke på, og selektere, rett materiale, sier Jonathan Nejman.

Plattformen som den nye portalen bygger på er et meget fleksibelt system som muliggjør kontinuerlige justeringer og utvikling av funksjonaliteter.

- Vi fortsetter å fokusere på hva våre kunder foretrekker og vi ønsker all feedback velkommen. Med denne plattformen kan vi jobber med løpende forbedringer og utvikling, sier Jonathan Nejman.

I løpet av våren vil Tibnor invitere dagens webshop-kunder til den nye portalen. I den sammenheng sender vi ut ny innloggingsinformasjon. Den gamle webshopen vil parallelt være tilgjengelig, i en overgangsperiode.

- Vi vil gjøre overgangen til den nye portalen så enkel som mulig for våre kunder og nye kunder er allerede nå velkomne til å registrere seg, eller utforske vårt sortiment, avslutter Jonathan Nejman.

Jonathan Nejman, Head of Business Development and Digital Transformation, Tibnor

Jonathan Nejman, Head of Business Development and Digital Transformation

Besøk den nye kundeportalen