29. april, 2019 09:13 CET

Kvartalets team: Vedlikehold i Köping, Sverige

Kvartalets team: Vedlikehold i Köping, SverigeVedlikeholdsteamet i Köping ble utnevnt til «Kvartalets team». Vi gratulerer! Teamet består av elleve medlemmer: Ronald Jonsson, Mikael Johansson, Bengt Carlqvist, Magnus Johansson, Christer Dahlén, Rickard Andersson, Emil Haglund, Tommy Soininen, Hans Österholm, Håkan Lundberg og Pontus Blomgren.

Begrunnelsen for utnevnelsen: «De har arbeidet og arbeider fortsatt hardt og mye med den nye slyngrensings- og malingsinvesteringen samtidig som de ivaretar den øvrige driften. Teamet sørger for at maskinene er i drift, og sikrer på den måten at sluttkunden får sine leveranser. Det har vært svært givende å arbeidene med denne engasjerte gjengen!

Hvordan føles det å få bli utnevnt til «Kvartalets team»?

- Det er en ære, og det er gøy at engasjementet vårt blir verdsatt!

Fortell litt om det arbeidet dere gjør. Hva gjør dere? Hvilket ansvarsområde har dere, og hvem er kundene deres?

- Vi forebygger og vedlikeholder, reparerer og installerer alt innenfor drift og eiendom. Logistikk- og produksjonsdriften er kunden vår, og vi har ansvar for å ivareta driften.

Teamet ser ingen hindringer, men finner løsninger. Vi hjelper hverandre ved store havarier til vi er i gang igjen. Teamet driver også forebyggende arbeid innen sikkerhet på vegne andre. Ifølge medlemmene i teamet er lagånden bra.

- Vi har en god lagånd og vi stiller alltid opp for hverandre.