15. august, 2019 08:38 CET

Kvartalets team: Team Eidsvoll, Oslo, Norge

Team Eidsvoll ble utnevnt til «Kvartalets team» for kvartal 2 2019. Vi gratulerer! Teamet består av ca 60 medarbeidere som har ansvaret for alt fra lager, produksjon og planlegging til ekspedisjon og transport, og som sørger for at våre kunder får rett vare til rett tid.

De har lagt ned en meget god innsats for å håndtere flytting fra tre lagerlokasjoner til et sentrallager, og har jobbet lange kvelder og tidlige morgninger for å sikre at flyttingen blir så suksessfull som mulig. Det nye sentrallageret har vært i drift siden 3 juni, og bidrar til at Tibnor kan tilby et bedre produktsortiment, bedre leveringstider og høyere kvalitet i våre leveranser til kundene. Vi stilte Hans Kristian Austad, Formann for automatlageret, noen spørsmål om utmerkelsen og hva hans tanker var da han fikk høre om den.

Hvordan føles det å få bli utnevnt til «Kvartalets team»?

Det er moro, og veldig hyggelig at folk viser oss tillit og stoler på oss.

Fortell litt om det arbeidet dere gjør. Hva gjør dere og hvilket ansvarsområde har dere?

Vi har ansvaret for hele lageret vårt, og nå de siste månedene flytting, innlegging og påfyll av varer. I daglig drift har vi ansvar for lasting og lossing av varer og plukke ordre slik at kundene får rett vare til rett tid.

Hva betyr vårt løfte til kundene «vi utgjør en forskjell» for teamet?

Vi plukker rett vare til rett tid, og yter gjerne litt ekstra for at kunden skal få rett vare til rett tid hvis det er spesielle ting som oppstår. Være effektive og jobbe i god struktur.

Hvordan fokuserer dere på sikkerhet?

Sikkerhet er hele tiden det viktigste for oss og det er bedre å bruke noen minutter ekstra på oppgavene enn å ha hastverk. Alle bruker riktig verneutstyr og vi har de verktøyene vi trenger for å utøve en sikker jobb.

Hvordan vil du beskrive den prosessen dere nå har vært gjennom, og hva er dere mest stolt av?

Det var mer varer enn hva vi hadde trodd og prosessen var mer omfattende enn hva vi hadde sett for oss. Vi er veldig stolte av at vi har klart å flytte så mye varer og samtidig plukke og drifte så godt det har vært mulig. Lageret er fint, bra omgivelser og et fint sted å jobbe. Dette blir veldig bra så snart alt er på plass og alle rutiner godt innarbeidet.

Er det noen dere vil sende en hilsen til?

Til alle håndverkere som har vært med og få dette til å fungere og transportørene som har vært tålmodige med oss. Ønsker også å takke tålmodige kunder som har måttet vente litt i denne perioden. Og ikke minst familiene våre som har godtatt all jobbingen vår disse månedene.