17. oktober, 2019 15:24 CET Digitalization

Forbedret brukeropplevelse på nett

- Vi ønsker å kontinuerlig jobbe med våre digitale plattformer for å gi kundene den beste mulige kundeopplevelsen, sier Robin Skog, Digital Marketing Manager, i Tibnor.

Tibnor har i den siste tiden rullet ut flere oppdateringer på hjemmesiden. Du finner nå Kontakt- og kjøpsknapper enkelt tilgjengelig når du ser på produkter, og du vil  finne produktene du ønsker i Kundeportalen. I tillegg har nettsiden fått flere ansiktsløft.

– En av Tibnors viktigste satsinger i det siste, og i tiden som kommer, har vært å sørge for at vi ligger lengst frem i Norge på digitale løsninger og produkter. Stål og metall vil i større og større grad bli solgt via webløsninger siden fordelene er mange, sier Skog.

Robin Skog, Tibnor

Robin Skog, Digital Marketing Manager

Nye krav fra kundene

Blant annet kommer det nye krav fra kundene om tilgjengelighet og oppdatert informasjon, som Tibnor alltid jobber med å være i forkant av.

– Sammen med oppdateringene på hjemmesiden vår har vi helt nylig lansert vår nye Kundeportal. Her har vi virkelig tatt kundenes behov og tilbakemelding på alvor, og utviklet en webshop og hub som gir deg tilgang til kjøp av alle våre produkter, i tillegg til å kunne holde deg oppdatert på leveransen, dokumenter og faktura. Digitale forbedringer og nyvinninger er noe som virkelig er prioritert hos oss fremover, avslutter Skog.

Besøk vår nye Kundeportal