25. oktober, 2019 14:08 CET Aluminum, Products

Tibnor lanserer sitt norskutviklede rekkverkssystem!

Vi har unike forhold i Norden, og vårt system er spesielt utviklet for å tåle dette, forteller produktsjef Mikael Nielsen om den nye lanseringen.

Rekkverkssystem

Det modulbaserte og fleksible rekkverkssystemet i aluminium føyer seg inn i rekken av nye produkter i Tibnors sortiment, i tråd med visjonen om å gi kundene markedets bredeste utvalg. Produktsjef for rekkverkssystemet, Mikael Nielsen, sier man har jobbet i lang tid for å sikre høy kvalitet og unike løsninger.

- Det er tilpasset skandinaviske byggeforskrifter, og er svært fleksibelt og robust. Vi har spesielle forhold i Norden, og vårt system er utviklet for å tåle dette.

Tilbakemeldingene har også vært strålende hos aktørene som har fått teste løsningen i forkant av lanseringen, kan Nielsen fortelle. Mikael Nielsen

- Tilbakemeldingene vi har fått så langt er at det er enkelt å produsere og montere systemet i flere forskjellige utforminger. Design er selvfølgelig også viktig, og den robuste og minimalistiske utførelsen gjør at rekkverket passer til de fleste prosjekter, i tillegg til å være en miljøvennlig løsning.

Nielsen forteller at man i Tibnor har sett frem til å lansere systemet, og at dette styrker vår posisjon som markedets mest komplette leverandør av stål- og metallprodukter.

- Vi tror dette er et produkt som blir svært populært, og vi gleder oss til å jobbe videre med det. Vi er alltid opptatt av å være leverandøren man går til først, uavhengig av hvilket produkt man ønsker å kjøpe.

Ønsker du å vite mer? Kontakt mikael.nielsen@tibnor.com, eller besøk vår kundeportal for å se og kjøpe det komplette utvalget.

Besøk vår kundeportal