11. februar, 2020 15:11 CET

Nå øker vi servicegraden i vår kundeportal med kundechat

 

En av hjørnesteinene i Tibnors arbeid rundt digitalisering er å forbedre kundeopplevelsen gjennom E-handel og andre digitale selvbetjeningstjenester. I 2019 lanserte vi vår nye kundeportal, som vi kontinuerlig forbedrer og oppdaterer. For å øke vår servicegrad ytterligere har vi nå lansert en kundechat.

I kundechatten sitter medarbeidere som kan svare på både salgsrelaterte spørsmål samt tekniske spørsmål om hvordan man bruker kundeportalen. Vår chat er åpen mandag til fredag fra klokken 08:00 til 16:00.

Med chat vil vi gjøre det så enkelt som mulig for våre kunder å transformere til den nye kundeportalen for å handle online når som helst i døgnet det passet, men også for å få et tydelig overblikk over ordrestatus, historikk og annen relevant dokumentasjon. For nye kunder er det allerede klart for å registrere seg eller utforske vårt sortiment.

 

Velkommen til en chat med oss