text.skipToContent text.skipToNavigation

Forenkle din dialog med oss

Forenkle ditt arbeidet og dialog med oss i vår kundeportal. Handle online eller se ordre- og fakturahistorikk, leveransestatus og kommuniser med din salgskontakt.

Kundeservice

Våre åpningstider er mandag-fredag: 08.00-16.00.

Hvordan kan vi hjelpe deg? 

Vår kundeservice er her for å hjelpe deg med spørsmål knyttet til produkter, leveringstider og e-handel: 

  • Har du spørsmål vedrørende vårt sortiment? 
  • Lurer du på våre leveransetider? 
  • Behøver du hjelp med vår e-handel? 
  • Dersom du ønsker å bli kunde hos oss kan du søke om å bli kunde her

Ring oss på 22 90 90 00 eller send en e-post til salg@tibnor.com. Når chatten vår er aktiv, finner du den på høyre side av skjermen. Som registrert bruker i vår kundeportal kan du også kontakte din personlige selger ved å logge deg inn på sidene mine og klikke på kontakt selger.

Kontakt våre regionskontorer

Region Øst
Telefon: 22 90 90 02
E-post: ost@tibnor.com
Region Sør
Telefon: 22 90 90 03
E-post: sor@tibnor.com
Region Vest
Telefon: 22 90 90 04
E-post: vest@tibnor.com
Region Midt
Telefon: 22 90 90 05
E-post: midt@tibnor.com

Ofte stilte spørsmål

Produkt/leveransespørsmål

Hvordan oppretter jeg en webkonto hos Tibnor?

Dersom du allerede er kunde hos oss kan du få tilsendt innloggingsinformasjon gjennom å sende inn registreringsskjema på denne siden. Etter at registreringsskjema er sendt inn vil du motta innloggingsinformasjonen innen ett par dager.

Jeg har spørsmål vedrørende min levering fra Tibnor, hvor skal jeg henvende meg?

Dersom du har tilgang til kundeportalen kan du enkelt sende en melding direkte til din kontaktperson: klikk på dit eget navn (øverst til høyre) og velg kontakt kundesupport. Alternativt kan du kontakte oss via chat, epost eller telefon så hjelper vi deg.

Jeg har ikke mottatt bestillingen min, hvor henvender jeg meg?

Ta kontakt med oss via chat, mail eller telefon, så hjelper vi deg.

Jeg har spørsmål vedrørende et produkt, hvem kontakter jeg?

Dersom du har tilgang til kundeportalen kan du enkelt sende en melding direkte til din kontaktperson: klikk på ditt eget navn (øverst til høyre) og velg kontakt kundesupport. Alternativt kan du kontakte oss via chat, epost eller telefon så hjelper vi deg.

Jeg vil reklamere på et produkt jeg har kjøpt, hvordan gjør jeg det?

Dersom du er portalkunde, gå inn i ordrestatus, finn bestillingen din og opprett en avviksrapport. Er det skade på produktet vil det hjelpe dersom du legger ved et bilde . Alternativt kan du kontakte oss via chat, mail eller telefon, så hjelper vi deg.

Se instruksjoner med video her

Fakturaspørsmål

Hvor kan jeg se min siste faktura?

Når du logger inn på kundeportalen finner du ordrestatus i menyen. Der kan du søke på ordrenummer, bestillingsnummer og dato. På hver ordre kan du velge å laste ned faktura gjennom å klikke på dokumenter. Hvis du som eksisterende kunde ikke har innlogging til vår kundeportal, kan du søke om det eller kontakte oss via chat, mail eller telefon, så hjelper vi deg.

Hvor henvender jeg meg med fakturaspørsmål?

Kontakt oss via chat, e-post eller telefon, så hjelper vi deg.

Jeg trenger en fakturakopi, hva gjør jeg?

Dersom du er innlogget, kan du søke på faktura under ordrestatus. Dersom du ikke er innlogget kan du automatisk søke om det her. Skriv inn ditt fakturanummer så sender vi automatisk fakturakopi til fakturamottakerens e-postadresse.

Hvor henvender jeg meg med kredittspørsmål?

Kontakt vår kredittavdeling på e-post kreditt.norge@tibnor.com.

Leverandørspørsmål

Hvor skal jeg som leverandør sende mine fakturaer?

Leverandører skal sende fakturaer til autoinvoiceNO@tibnor.com 

Jeg som leverandør lurer på noe, hvor skal jeg henvende meg?

Ved øvrige spørsmål relatert til leverandører henviser vi til  einvoice.norway@tibnor.com. Du som leverandør kan også laste ned og lese vår Instructions to Suppliers.

Jeg skal leverere varer og trenger å booke lossing, hva gjør jeg?

For å booke lossing av varer, gå inn i vårt bookingsystem som du finner her.

Lukk Rask bestilling
Lukk Bearbeidingsalternativer

Velg kappetype

Note: Pris for kapping og overflatebehandling vil bli lagt til i handlekurven
Lukk Leveransealternativer
Dagens dato Valgt leveringsdato Tilgjengelig leveringsdato

Logg inn

Jeg har glemt mitt passord

Det gleder oss at du vil bli kunde hos Tibnor. For at du som bedriftskunde skal kunne handle hos oss må du søke om et kundenummer

Søk om kundekonto hos Tibnor

*Merk deg at Tibnor kun selger til bedriftskunder, dessverre ikke til privatpersoner. Søknader uten et organisasjonsnummer kommer ikke til å behandles.