text.skipToContent text.skipToNavigation

Forenkle din dialog med oss

Forenkle ditt arbeidet og dialog med oss i vår kundeportal. Handle online eller se ordre- og fakturahistorikk, leveransestatus og kommuniser med din salgskontakt.

Kundeservice

Våre åpningstider er mandag-fredag: 08.00-16.00.

Hvordan kan vi hjelpe deg? 

Vi er her for å hjelpe deg med spørsmål knyttet til produkter, leveringstider og e-handel: 

  • Har du spørsmål vedrørende vårt sortiment? 
  • Lurer du på våre leveransetider? 
  • Behøver du hjelp med vår e-handel?
  • Dersom du ønsker å bli kunde hos oss kan du søke om å bli kunde her
  • Se våre besøksadresser og regionale e-postadresser her.

Chat med oss eller kontakt oss via skjemaet under. For deg med konto i vår kundeportal, kommuniser direkte med din salgskontakt via mine sider.

Kontakt oss

Gjennom å sende inn utfylt skjema gir du Tibnor tillatelse til å behandle dine personopplysninger og godkjenner vår integritetspolicy. Vi følger alltid lokale regler for databehandling.

Fyll inn alle felt korrekt.Det har oppstått en teknisk feil.Takk for meldingen. Vi vil kontakte deg så snart som mulig.

Ofte stilte spørsmål

Produkt/leveransespørsmål

Hvordan oppretter jeg en webkonto hos Tibnor?

Dersom du allerede er kunde hos oss kan du få tilsendt innloggingsinformasjon gjennom å sende inn registreringsskjema på denne siden. Etter at registreringsskjema er sendt inn vil du motta innloggingsinformasjonen innen ett par dager.

Jeg har spørsmål vedrørende min levering fra Tibnor, hvor skal jeg henvende meg?

Dersom du har tilgang til kundeportalen kan du enkelt sende en melding direkte til din kontaktperson: klikk på dit eget navn (øverst til høyre) og velg kontakt kundesupport. Alternativt kan du kontakte oss via chat, epost eller telefon så hjelper vi deg.

Jeg har ikke mottatt bestillingen min, hvor henvender jeg meg?

Ta kontakt med oss via chat, mail eller telefon, så hjelper vi deg.

Jeg har spørsmål vedrørende et produkt, hvem kontakter jeg?

Dersom du har tilgang til kundeportalen kan du enkelt sende en melding direkte til din kontaktperson: klikk på ditt eget navn (øverst til høyre) og velg kontakt kundesupport. Alternativt kan du kontakte oss via chat, epost eller telefon så hjelper vi deg.

Jeg vil reklamere på et produkt jeg har kjøpt, hvordan gjør jeg det?

Fakturaspørsmål

Hvor kan jeg se min siste faktura?

Når du logger inn på kundeportalen finner du Mine bestillinger i menyen. Der kan du søke på ordrenummer, bestillingsnummer og dato. På hver ordre kan du velge å laste ned faktura gjennom å klikke på dokumenter. Hvis du som eksisterende kunde ikke har innlogging til vår kundeportal, kan du søke om det eller kontakte oss via chat, mail eller telefon, så hjelper vi deg.

Hvor henvender jeg meg med fakturaspørsmål?

Kontakt oss via chat, e-post eller telefon, så hjelper vi deg.

Jeg trenger en fakturakopi, hva gjør jeg?

Dersom du er innlogget, kan du søke på faktura under Mine bestillinger. Dersom du ikke er innlogget kan du automatisk søke om det her. Skriv inn ditt fakturanummer så sender vi automatisk fakturakopi til fakturamottakerens e-postadresse.

Hvor henvender jeg meg med kredittspørsmål?

Kontakt vår kredittavdeling på e-post kreditt.norge@tibnor.com.

Leverandørspørsmål

Hvor skal jeg som leverandør sende mine fakturaer?

Leverandører skal sende fakturaer til autoinvoiceNO@tibnor.com 

Jeg som leverandør lurer på noe, hvor skal jeg henvende meg?

Ved øvrige spørsmål relatert til leverandører henviser vi til  einvoice.norway@tibnor.com. Du som leverandør kan også laste ned og lese vår Instructions to Suppliers.

Jeg skal leverere varer og trenger å booke lossing, hva gjør jeg?

Lossing av varer foregår på sentrallageret på Eidsvoll. Du behøver ikke avtale tid, men kan møte opp mellom kl. 08.00. og 14.00.

Les mer

Rask bestilling
Bearbeidingsalternativer

Velg kappetype

Note: Pris for kapping og overflatebehandling vil bli lagt til i handlekurven
Leveransealternativer
Valgt dato Dellevering mulig


Logg inn

Jeg har glemt mitt passord

Det gleder oss at du vil bli kunde hos Tibnor. For at du som bedriftskunde skal kunne handle hos oss må du søke om et kundenummer

Søk om kundekonto hos Tibnor

*Merk deg at Tibnor kun selger til bedriftskunder, dessverre ikke til privatpersoner. Søknader uten et organisasjonsnummer kommer ikke til å behandles.