text.skipToContent text.skipToNavigation

Tibnor ønsker Åse Tuntland velkommen i teamet!

Åse har jobbet som inneselger hos Bama Storkjøkken Stavanger i 15 år, hvor hun blant annet har hatt ansvar for skolefruktordningen i Rogaland.  Nå tar hun steget inn i stålbransjen og skal jobbe som inneselger i Tibnor, region Vest. 
 

Åse har kunden i fokus og er opptatt av kvalitet og detaljer. Dette er egenskaper vi setter høyt i Tibnor. I tillegg har hun lang erfaring fra kundeservice, noe som vil komme godt med for å utgjøre en forskjell for våre kunder.   


Vi ønsker selvfølgelig å vite mer om hvorfor stillingen i Tibnor var av interesse for Åse og ba henne si litt om bakgrunnen for hvorfor hun søkte stillingen, og hvordan hun har opplevd den første tiden i selskapet?

Stillingen i Tibnor var interessant da arbeidsbeskrivelsen passet med min kunnskap og erfaring. Etter hvert som jeg ble mer kjent med bedriften og lederne som intervjuet meg, ble jeg bare mer og mer sikker på at denne jobben var riktig for meg. Tibnor er et solid og veletablert firma, har gode verdier og gav meg en følelse av å bli verdsatt og respektert for den jeg er. 
 

Allerede etter noen dager i stillingen fikk jeg bli med på tur til Hurdalssjøen med kollegaer fra Innesalget i Tibnor, noe som var veldig kjekt. Dette var en fantastisk mulighet for meg som helt ny til å bli kjent med kollegaer rundt om i landet.
 

Jeg stortrives med mine nye kollegaer og føler meg veldig velkommen. Tibnor har et veldig bra miljø der lagånd og omsorg står i fokus, og takhøyden er høy.

På hvilken måte kan du bidra til å utgjøre en forskjell for våre kunder?  

Jeg har blant annet lang erfaring innen kundeservice, ordrebehandling og reklamasjoner. For meg er det viktig å kunne behandle kundene med forståelse og respekt og å være nøye og strukturert for å få en mest mulig effektiv arbeidsflyt. 

Kontakt oss i dag

Vi på Tibnor drives av å utgjøre en forskjell for våre kunder. Sammen gjør vi den nordiske industrien sterkere. Hva kan vi gjøre for deg?

Kontakt oss!