text.skipToContent text.skipToNavigation

Tibnor ønsker Idunn Følsvik velkommen i teamet!

Idunn er i midten av 20 årene og har nettopp flyttet hjem til Sunnmøre etter noen år i utlandet. Vi har gleden av å ønske henne velkommen som inneselger for region midt, hvor hun vil jobbe fra vårt kontor på Ørsta. 
 

Idunn fremstår som en meget positiv person og har god og variert erfaring med kundeservice fra stillinger som Eiendomsmegler trainee, salgs- og servicemedarbeider og kundeservicemedarbeider. Idunn har internasjonal erfaring og kan bidra med en trygg og solid kundehåndtering, hun er et positivt tilskudd til arbeidsmiljøet både ved kontoret på Ørsta og selskapet for øvrig. 


Vi ønsker selvfølgelig å vite litt om hvorfor stillingen i Tibnor var av interesse for Idunn og ba henne si litt om bakgrunnen for hvorfor hun søkte stillingen, og hvordan hun har opplevd den første tiden i selskapet? 

Etter fullført studie og ha bodd borte noen år var jeg klar for å flytte hjem til Sunnmøre for nye muligheter og erfaringer. Da jeg så stillingsannonsen i lokalavisa ble jeg nysgjerrig på Tibnor og stålbransjen, en bransje jeg hadde lite kjennskap til. Etter første intervjurunde ble jeg overbevist om at dette var en bransje jeg ville satse på og lære mer om.

Førsteinntrykket har vært veldig bra. Tibnor er et inkluderende miljø med utrolig flinke og kunnskapsrike personer. Jeg blir kontaktet av kollegaer på tvers av organisasjonen som ønsker å fortelle og lære meg om sitt felt. Nå som jeg er under opplæring på en helt ny bransje kommer dette veldig godt med. Det er noe jeg setter veldig stor pris på.
 

På hvilke måte kan du bidra til å utgjøre en forskjell for våre kunder? 

Jeg er opptatt av at kunden skal føle seg ivaretatt og ha en god opplevelse gjennom hele kjøpsprosessen.     
Fra tidligere jobber har lært meg å håndtere kunder i ulike situasjoner. Jeg har alltid i fokus å yte mitt beste for at kunden skal bli fornøyd. Videre mener jeg at de viktigste egenskapene er å sette seg inn i kundens behov og ønsker og å finne løsninger på problemene.   


«Alltid blid» er noe som har fulgt meg hele livet. Det skal mye til for å svekke mitt humør. Ellers er jeg veldig positiv og glad i å bli kjent med nye mennesker. Ikke vær redd for å ta kontakt!

Kontakt oss i dag

Vi på Tibnor drives av å utgjøre en forskjell for våre kunder. Sammen gjør vi den nordiske industrien sterkere. Hva kan vi gjøre for deg?

Kontakt oss!
Rask bestilling
Bearbeidingsalternativer

Velg kappetype

Note: Pris for kapping og overflatebehandling vil bli lagt til i handlekurven
Leveransealternativer
Valgt dato Dellevering mulig


Logg inn

Jeg har glemt mitt passord

Det gleder oss at du vil bli kunde hos Tibnor. For at du som bedriftskunde skal kunne handle hos oss må du søke om et kundenummer

Søk om kundekonto hos Tibnor

*Merk deg at Tibnor kun selger til bedriftskunder, dessverre ikke til privatpersoner. Søknader uten et organisasjonsnummer kommer ikke til å behandles.