text.skipToContent text.skipToNavigation

Tibnor ønsker Tone Sperre velkommen i teamet!

Tone er ansatt i stilling som innkjøper og jobber ved vårt kontor i Oslo. Hun er 59 år, har 4 voksne sønner og bor i Asker. På fritiden får Tone utløp for sin kreativitet gjennom å jobbe i hagen, eller drive med annet kreativt arbeid.  

-Tone har erfaring fra kundeservice, spedisjon, fortolling og innkjøp, og har jobbet i tett kontakt med Tibnor i et tidligere arbeidsforhold. Da Tibnor tidlig i 2021 var på leting etter en midlertidig løsning på et ressursbehov kom Tone raskt opp som en anbefalt kandidat. Heldigvis for oss hadde Tone selv savnet bransjen og var positiv til å kaste seg inn i den igjen. I løpet av kort tid så vi at dette var en meget god løsning og kunne, i løpet av sommeren, tilby Tone en fulltidsstilling i Tibnor. Tone er engasjert, nøyaktig, strukturert og kunnskapsrik og bidrar aktivt til å skape et godt arbeidsmiljø, forteller Morten Bryne, Purchasing and Inventory Development Manager.

Vi ønsker selvfølgelig å vite litt om hvorfor stillingen i Tibnor var av interesse for Tone, og hvordan hun har opplevd den første tiden i selskapet? 
Jeg har fra tidligere flere års erfaring fra bransjen og har jobbet med både fortolling, spedisjon og innkjøp, som danner et godt grunnlag for jobben som innkjøper hos Tibnor. Jeg hadde god erfaring fra tidligere samarbeid med selskapet og var klar for å komme meg tilbake til stålbransjen etter noen år i helsevesenet, med Tibnor som en foretrukken arbeidsgiver. Miljøet i Tibnor er inkluderende og lærerikt. Mange flotte kollegaer med mye god kunnskap og erfaring. Jeg opplever at vi internt spiller hverandre gode. Jeg har følt meg velkommen fra dag én hos Tibnor og jeg gleder meg til å bli bedre kjent med både kollegaer og kunder. 
 

På hvilken måte kan du bidra til å utgjøre en forskjell for våre kunder?  

Det at jeg har god kjennskap til bransjen og produktene, samt kjenner forsyningskjeden fra produktinnkjøp til varene er på lager. Dette er et godt utgangspunkt for den interne kommunikasjonen og tette samarbeidet med selgerne, som blir viktig for at vi skal kunne komme med et så godt tilbud som mulig til våre kunder.

Trivsel er viktig for å bidra til et godt miljø internt, og som igjen påvirker hvordan kundene opplever oss. Jeg vil gjøre mitt for å være en positiv bidragsyter til et godt arbeidsmiljø.

Kontakt oss i dag

Vi på Tibnor drives av å utgjøre en forskjell for våre kunder. Sammen gjør vi den nordiske industrien sterkere. Hva kan vi gjøre for deg?

Kontakt oss!