The natural choice
Bedre kundestøtte med varsler om innkommende supportbilletter i Tibnors kundeportal
Den mest effektive måten å kontakte Tibnors kundestøtte på er ved å logge inn på Tibnors kundeportal og opprette en ny supportbillett. Ved å gjøre dette sendes forespørselen til den personlige salgskontakten for den innloggede kunden.
Supportbilletter kan opprettes som en forespørsel med vanlige spørsmål rundt våre produkter og tjenester, men kan også opprettes som spørsmål knyttet til et tilbud eller en bestilling.
For å gjøre denne prosessen enda bedre har vi nå lansert en varslingsfunksjon som viser innkommende svar på forespørseler når en kunde er logget inn på Tibnors kundeportal.
– I dag bruker stadig flere kunder Tibnors kundeportal når det gjelder å kontakte kundestøtte via supportbillett funksjonaliteten i portalen. Det føles fantastisk å kunne gjøre denne prosessen enda bedre og mer effektiv for våre kunder nå ved implementering av varslinger, spesielt når tilbakemeldinger om forbedring har kommet fra våre kunder, sier Tobias Frelsøy, Prosesseier Tibnor Kundeportal.
Oppdag nye muligheter
Oppdag alle mulighetene som Tibnors kundeportal har å tilby og slipp løs et nytt forretningspotensial. Registrer deg helt uten ekstra kostnad.
Registrer deg her!